-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Daewoo antyder GM-løsning
Mens det igjen er masse kål rundt Daewoo, er konsernets nåværende ledelse meget optimistisk. Nå venter de en GM-løsning i april eller mai, sier de, og er ikke bekymret for at kreditten skal tørke inn i juni.
Men fra Daewoos hovedkontor kommer avslappede signaler. Styreformann Lee Jong-dae sa til Reuters i går at han regner med tydelige signaler i samtalene med GM i løpet av april eller mai. Men han la til at de for eksempel ikke kom til å følge konsulentfirmaet Arthur Andersons råd om å stenge den aldrende storfabrikken i Pupyong før et eventuelt salg til GM. Vi vil på det sterkeste argumentere for at et salg til GM skal inkludere Pupyong-fabrikken sa han. Derimot sa han klart at for eksempel Ssangyong kunne bli holdt utenfor.