-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
GM advarer Daewoo-arbeiderne
GMs eventuelle overtagelse av Daewoo henger nå helt og holdent på arbeidernes holdning til en slik løsning, kunne en av toppfolkene i GMs Pacific-region fortelle Reuters i går. Det er vel nettopp det deler av arbeiderne der satser på.
Det er med andre ord ikke noe mål for dem å oppføre seg pent og vente på at frieren skal komme til gårds.
Rudy Schlais, som er sjef for GM Asia-Pacific, sa til Reuters at Sør-Koreas regjering må komme til en bindende avtale med fagforeningene før GM vil starte overtakelses-forhandlinger. Dette betyr i det minste at GM-Fiat fremdeles kan tenke seg en allianse, hvis de får det slik de vil.
Noen andre detaljer om eventuelle samtaler kom ikke frem, bortsett fra at han avsannet meldinger i koreanske aviser om at ting skulle avklares i løpet av april. Vi kjenner ikke til noen deadliner, sa han. Derimot sa han at Generalen jobbet på en forretningsplan som de en gang håpet å kunne legge frem og si at her, slik kan vi samarbeide.
Deadline eller ikke, kreditorene har sagt ganske klart fra at lenger frem enn til sommeren gidder de ikke understøtte denne fabrikken som ble slått koreansk konkurs i november.