-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nye takter fra Daewoo
For første gang på 36 måneder kunne Daewoo nå fortelle om en måned der driften gikk i pluss. Ikke enormt pluss, og fremdeles er det en del akkumulert underskudd som man må forholde seg til, men dette lille lyspunktet er et signal om at man er på riktig vei.

Det monner jo ikke så veldig, i første kvartal alene tapte selskapet 45 milliarder på et salg på 1,45 billioner (eller skal vi heller si 1.450 milliarder won – de folkene kan da umulig bruke mobiltelefonen til å kalkulere på!).
Men som den første måneden i svart på tre år er april allikevel verd et utropstegn for Daewoo. Og årsakene er åpenbare, fremgang i salg hjemme, 15% opp hver måned siden februar, og den kuttingen i utgiftene som gjør fagforeningene så engasjert som de er.
Hva disse tallene også gir, og som forårsaker at en del observatører ser på dem med en viss skepsis, er inntrykk av resultater som vil kunne gi grunnlag for en del pruting under forhandlingene med GM, som nå åpenbart går mot slutten. Hvis det viser seg at GM kan overta et selskap i svart snakker vi om andre priser enn om det røde blekket fremdeles hadde rent i strie strømmer. Men nå er det vel tvilsomt om GMs bokholdere lar seg imponere av et par strategiske resultater.
For øvrig er det verd å merke seg at konsernets salgsselskap, Daewoo Motor Sales, hadde et netto resultat i første kvartal på 6,8 milliarder won – opp 18 prosent i forhold til i fjor. Men der er det ingen problemer – de har alltid tjent penger.