-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
DC + GM = Hybrid-kamerater
DaimlerChrysler og General Motors har annonsert at de skal samarbeide om utviklingen av et felles hybrid-system.
GM har tidligere annonsert at de planlegger hybride utgaver av sine mest populære SUVer, Chevrolet Tahoe og GMC Yukon mot slutten av 2007. Når de nå slår seg sammen med DaimlerChrysler vil de to selskapene får store ressurser til rådighet. De to gigantene holder dørene åpne for ytterligere partnere, noe som kan danne en ny standard for hybride biler, en nisje som Toyota så langt har dominert.
Teamet som skal utvikle systemet får sin base i Michigan, men de skal rekrutteres fra hele verden, sier Eric Ridenour, visepresident for Chrysler-gruppen. Systemet kan kombineres med eksisterende teknologi, som sylinder-deaktivering og moderne dieselteknologi. Chrylser-gruppen vil tilby en rekke forskjellige produkter basert på denne teknologien - først ut er Dodge Durango som vil følge hakk i hel på de to GM SUVene.
Systemet får en kompakt utførelse og skal sørge for bedret drivstofføkonomi og økt dreiemoment. Det opptar omtrent like mye plass som en tradisjonell automatisk gearkasse.
Det vi i fellesskap utvikler er i realiteten en elektrisk variabel transmisjon med to hybride moduser, sier viserpresident hos GM Powertrain.