-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Dodge blir Global
Chrysler kom langt bak i leksa da timene for pressekonferanser ble delt ut i Detroit i år. Men nå er de også på plass. Og selv om det var noen supre leker blant lanseringene, var vel den største nyheten den vi har antydet tidligere: at Dodge skal bli et globalt merke. Igjen.
Introduksjonen blir forsiktig, det er 2004-modellen av Viper som skal lede invasjonsstyrkene, først fra 2006 kommer en serie nye personbiler som skal introdusere Daimlerchryslers Americana for resten av verden. Mens vi venter på de nye Dodgene skal salget av Jeep og Chrysler intensiveres, i løpet av de kommende fire årene skal tallet på Chrysler-produkter solgt uttaskjærs fordobles, og deretter skal det virkelig øke.
Viperen, som igjen skal sette Dodge-navnet på Europa-kartet, vil få sin debut på vårt kontinent på Paris-utstillingen ble det sagt under Detroit-introen – hvorfor de har glemt bort at Geneve kommer før sommersesongen begynner vet jeg ikke.
Det er kjent at det vil komme en rekke spennende Chrysler-produkter fremover, biler med klare europeiske referanser. Delelageret til Mercedes kommer til å bli flittig benyttet, og den nye, større Smarten skal nok også komme i en Chrysler-utgave. Sannsynligvis vil disse bilene få det emblemet som passer best for markedet, så uansett hva de blir hetende i USA vil de selges som Dodge her hjemme.
Jeg lurer på om Bertel O. Steen kjente til disse ekspansive planene da de overtok Chrysler fra Harald A. Møller i fjor. Dette her høres jo nesten ut som arbeid.