-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Tomahawk til $555 K
Du husker sikkert Chryslers Tomahawk, presentert på bilutstillingen i Detroit for 10 måneder siden. Det var vel kanskje første gang en amerikansk bilfabrikk presenterte en motorsykkel på en internasjonal bilutstilling.
Allerede under Detroit-utstillingen dukket det selvfølgelig opp rykter om at denne kanskje ville komme i en (meget) begrenset produksjon. Og nå er den første under bygging. Inntil ti av dem skal fremstilles på det samme prototype-verkstedet som bygde den opprinnelige utgaven. Det 750 kg tunge monsteret som blir ferdig om ikke så lenge skal få topp-spot i julekatalogen til Neiman Marcus – og der skal det bli gjort spesielt oppmerksom på at dette ikke er et instrument noen kan regne med å få skilter på.
Vi betrakter den vel mer som kunst. Som en skulptur – en rullende skulptur, eller kanskje en lydskulptur sier Chryslers David Elshoff når han forsøker å beskrive vidunderet. Han legger til at målgruppen er folk som har noen millioner de kan bruke. Prisen blir nemlig satt til 555.000 dollars – og folk med slike muligheter har sikkert også muligheter til å stenge av et stykke privat vei, slik at de virkelig kan se om ikke denne skulpturen er i stand til å bevege seg.