-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Se den på Oslo Motor Show
McLaren F1 – pris 180 millioner
McLaren F1 er et resultat av at Gordon Murray og Paul Rosche fra BMW Motorsport fikk fritt spillerom.
For første gang på Oslo Motor Show, og så vidt vi vet for første gang i Norge, kan du i år få oppleve McLaren F1, fortsatt regnet som en av verdens råeste superbiler, produsert i perioden 1992 til 1998.
BMW 6,1-liter/V12, 627 hk, 7 500 o/min, 6-trinns manuell girkasse, sentrert førerposisjon, null ABS, null antispinn, null servostyring og tre (!) seter. Her fikk du alt og ingenting. Alt av krefter, ingen hjelp.
Topphastighet på 371 kilometer i timen og den veide kun rett over 1 000 kilo. I 1998 satte bilen rekord som verdens raskeste produksjonsbil med en hastighet på 386 kilometer i timen. Dette var en rekord de holdt helt til 2005 da Koenigsegg tok over rekorden.
Selv i dag betegnes dette som en av verdens råeste biler, og på sin tid helt overlegen alt annet man kunne kjøpe. Totalproduksjon på 106 biler forklarer antydet pris på 180 millioner i dag.