-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ferrari-debut
Vi står foran en stor Ferrari-debut i Sveits. Men den dukket ikke opp i Genève.
Vi snakker om Ferraris samarbeid med Hublot, klokkeprodusenten. Der kommer det selvfølgelig også nye modeller og nye versjoner – og selvfølgelig kommer de akkurat i tide til den store klokke- og smykke-utstillingen i Basel.
Baselworld, som arrangementet heter, finner sted akkurat når Genève har stengt sine dører etter bilutstillingen, og som vanlig blir det mye bil der også. Det er vel ikke det bilmerket som ikke er knyttet opp mot en eller annen urprodusent.
Ferrari og Hublot har ikke vart så lenge. Det mest trofaste Ferrari-armbåndsur-forholdet varte faktisk i nesten 40 år, fra 1963 til begynnelsen av 2000-tallet. Da overtok Panerai. Men så kom Hublot, med sine massive manifestasjoner, på banen i 2012.
Big bang
Et perfekt samarbeid viste det seg – i hvert fall i den ekstreme enden, for da Ferrari kom med sin LaFerrari i 2013, fulgte Hublot opp med noe som var like hinsides. Klokka het det samme som bilen, og relativt sett kostet den det samme: 300.000 dollar.
Fullt så mye behøver du ikke betale for Big Bang-serien, og det er der det kommer noen nyheter nå.
Det er Hublot som selv feirer tiårsjubileet for Big Bang serien med, blant annet, noen nye ur med Ferrari-tema. Den ene heter Big Bang Ferrari Black Ceramic, der assosiasjonen er Ferrari-røde detaljer.
Norske farger
Den andre heter det samme bortsett fra at der heter keramikken Grey – og her skal uret, fortelles det, være inspirert av NART – Ferraris Nord-Amerikanske RacingTeam.
Det jeg selv ramlet for var den ene remmen eller lenken eller hva det er, som ser ut som du har kjøpt den i en souvenir-butikk i anledning 17. mai.
Nå vet vi jo at norsk-flagg assosiasjonen er lanseringsfargene til Ferrari 458 Speciale fra i fjor – men fremdeles ser den ut som en ganske kitsch Hilsen Fra Norway, kjøpt i kiosken der alle cruise-båtene legger til.
Samma det, så lenge den viser tiden. Eller er det ikke egentlig det som er formålet med slike status-ur?