-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fiats monstertruck
Sjansen for at du treffer denne på veien er minimal. Derimot kan du risikere å få den servert i reklamepausen på en TV-kanal.
Fiat har nylig lansert sin nye Panda 4x4, og i den forbindelse forbereder de en ny reklamefilm som skal vises neste år. Slagordet for bilen er «New Panda, extremely Panda», og det er dette de nå demonstrerer.
Ved hjelp av digitale filmtricks forvandles den lille bybilen først til en praktisk scooter og i neste øyeblikk et rommelig transportfly. Men for å fremheve off-road-egenskapene i bilen har Fiat kombinert digitale tricks med tuning.
Dermed ble denne monstertrucken en realitet – en prototyp utviklet av Fiat i samarbeid med filmskaperne hos Mercurio Cinematografica.
Monstertrucken kombinerer en Panda 4x4 med en Jeep CJ7 4200 plattform. På dette er det montert store, solide traktorhjul med en diameter på 150 cm og en bredde på 50 cm.
Det endelige resultatet er en «bigfoot Panda» som rager hele 390 cm i høyden, er 380 cm lang og 250 cm bred. Ingeniørene brukte bare i overkant av to uker på å bygge den.
Ta en liten titt på denne videoen.