-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Fiat øker mest
Det høres nesten ut som en annonseheading fra den norske importøren, men denne gang er han kanskje ikke klar over dette faktum selv.

Det tar tid å samle alle reg-tall fra hele Europa, men nå er det gjort og analysestedet focus2move slår fast at i årets fjerde måned var det Fiat som økte mest. Med 17,4 prosent, og med 89.000 biler var de bare 1.500 biler fra å rappe femteplassen fra Opel.
VW ligger selvfølgelig på første og de økte med 8,1 prosent. Hold det opp mot totalmarkedet som økte med 3,4 prosent.
Her tar focus2move med både det russiske markedet, som er i brått fall, (til sammen teller de 44 europeiske markeder!) og de tar med lette varebiler, slik at tallene lar seg ikke uten videre sammenlikne med de «normale» ACEA-tallene.
De eneste på ti-på-topp listen som ikke økte mer enn markedet var Audi og Citroën, men Audis beskjedne fremgang var likevel nok til at de inntok 8. plassen, som de skjøv Citroën ned fra.
I denne Europa-sammenstillingen ligger Mercedes på plass nr. 7, Audi nå altså på 8 og BMW på 10. Og for å fullføre listen: Renault nr. 2, Ford nr. 3 og Peugeot nr. 4.
Fiats fremgang er solid i hele første tertial også. De er, sammen med Mercedes, de eneste som har økt med et tosifret prosenttall i årets fire første måneder, da markedet nøyde seg med 3,2 % vekst.
To gode forklaringer på Fiat-fremgangen, er økningen i det italienske bilsalget, og vellykket lansering av 500X.
Lada er selvfølgelig det merket som lider mest – 38,2 prosent ned i april. Men pussig nok er også Honda i Europa-fall. 24,1 prosent.
To årsaker nevner rapporten: Russland, der de mistet 81 prosent måned-på-måned, og at de anstrengte seg svært for å få en hyggelig avslutning på fiskalåret i mars.