-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Inn med Jazz
Midt oppi alle Toyota-problemene bør vi kanskje også ta med at Hondas Jazz skal inn i ganske betydelig antall.
Er dette den første Kina-tilbakekallingen? For Hondas spretne, lille Jazz er bygget i Kina – i hvert fall de utgavene vi får. Og det er åpenbart Jazz-utgaver som ikke er solgt i Japan, men alle andre steder, som nå skal inn.
Her er det et lite elektrisk problem, en bryter, som ikke alltid oppfører seg som den skal, og det får betydning for 646.000 biler der denne delen må skiftes. Bryteren befinner seg i vindusheis-avdelingen, og regn kan trenge inn og derved kan det bli brann.
140.000 av disse bilene finnes i USA, resten er fordelt over resten av kloden – Afrika, Sør-Amerika, Asia og Europa. Men så langt er det bare i USA (to) og Sør Afrika (en) slike branner har vært rapportert. Honda tar allikevel ingen sjanser.
Det er 2002-2008 modeller dette dreier seg om. I Norge har Jazz hatt en forbløffende evne til å selge rett under 400 biler/år de siste årene – i fjor kom den noenogtredve over.
PS!
Fra Ole Grangaard hos den norske forhandlerkjeden Auto Elite, får vi opplyst at aksjonen kun gjelder biler med høyreratt - altså ikke de som selges i Norge.
Han forteller også at det leveres en miks av biler produsert i Kina og Japan til Norge, men om ikke lenge vil alle bilene komme fra England.