-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway:
Aftersales Operations Specialist
-
XPeng Motors Norway:
Warranty Specialist
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Bavaria Norge:
Salgskonsulent
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Bilia JLR Import Norway:
Salgsdirektør, Bilia JLR
-
Bilia JLR Import Norway:
Client Experience Manager, Bilia JLR
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Volmax:
Administrerende direktør
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
Tryg:
Salgssjef i bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Personlig servicetekniker
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
Toyota Insurance Services:
Network Account Manager
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Mekaniker Kjøretøyverksted
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
Kia lanserer korona-garanti
Kia Motors Corporation lanserer "Kia Promise", et program som forlenger garantien på biler med utløpsdato på garanti fra februar til april.
"Kia Promise" er laget for å hjelpe kunder som kan ha vanskelig for å få levert bilen til service eller reparasjon som følge av COVID-19 pandemien. Kia estimerer at garantiutvidelsen vil komme mer enn 500.000 kunder til gode på verdensbasis .
"Kia Promise" dekker 142 land, og gjelder alle biler med original Kia garanti som utløper mellom 1. februar og 30. april i år. Garantien på disse bilene utvides til 30. juni 2020. Dette inkluderer alle land i EU og EFTA hvor Kia tilbyr sin unike 7-års / 150.000 km garanti.
– Ved å utvide Kias omfattende garanti til kunder som kan være berørt av pandemien, håper vi de vil ha en ting mindre å bekymre seg over. Vårt mål er å hjelpe de kundene som har vanskeligheter med å følge opp service eller reparasjon av sin bil i denne perioden som følge av pandemien, sier Sangdae Kim, Senior Vice President and Head of Global Customer Experience Division i Kia Motors Corporation.
Kia Motors Europe har også økt toleransen for feil på bakgrunn av for sent utført service som konsekvens av COVID-19 pandemien.
– Kia verkstedene holder åpent og har innført en rekke tiltak for å hindre smittespredning. Vi opplever at mange av våre kunder kan og vil besøke våre verksteder fremover, men har full forståelse for at det hverken er mulig eller ønskelig for noen av dem, sier Vegar Rognli, Servicemarkedsdirektør for Kia i Bertel O. Steen.
Kia Bil Norge vil kontakte alle berørte kunder via brev de kommende dagene med mer informasjon om "Kia Promise" programmet.
– Vi opplever at Kia Motors ser utfordringene våre kunder står i, og det er nå flere tiltak som implementeres. Vi må ivareta behovene som oppstår som følge av COVID-19 pandemien, og vi jobber tett sammen med Kia Motors for å tilrettelegge best mulig for kunder og forhandlere, sier Rognli.
Kia prioriterer sikkerhet og helse for sine kunder, forretningsforbindelser og ansatte, og følger situasjonen med COVID-19 tett. Basert på myndighetenes anbefalinger har vi iverksatt strenge tiltak for å være med på å bekjempe smittespredning.