-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
GM synliggjør identitet
Med umiddelbar virkning vil GM utstyre alle sine biler som produseres og selges i Nord-Amerika med konsernets logo i tillegg til merkeidentiteten.
Alle eksisterende 2005-modeller og nye modeller fra 2006 av merkene Chevrolet, Pontiac, Buick, GMC, Cadillac, Saab, Hummer og Saturn som er produsert i Nord-Amerika vil få den nye logoen montert.
Våre studier viser at konsumenter verdsetter GM-navnet. De liker å vite at bilene deres drar fordeler av GMs globale ekspertise med hensyn til motor, design, engineering og avansert elektronikk, sier Mark LaNeve, visepresident for salg, service og marketing i Nord-Amerika.
GM-navnet snakker til folk, fortsetter LaNeve. Det er et navn folk stoler på, vi har vært i bransjen i snart 100 år og vi er verdens største bilprodusent. Undersøkelser viser at mange ikke er klar over at deres bil kommer fra et merke i GM-familien. Det ønsker vi å endre på ved å synliggjøre konsernets logo på våre produkter.
Merket vil være kvadratisk og sølvfarget med GM-logoen inngravert og vil få en passende plassering på hver side av bilen, mellom for- og bakhjul.