-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Golf i støpeskjeen
Om halvannet år kommer en ny Golf på markedet. Planleggingen er allerede langt fremskredet.

Selv om interessen for elbiler er for oppadgående, også utenfor Norges grenser, forblir Golf den viktigste modellen for Volkswagen i mange år fremover.
Wolfsburg-anlegget er Europas største bilfabrikk, og hver dag ruller det 2000 Golfer i ulike varianter av samlebåndet der.
Om halvannet år skal åttende generasjon av bestselgeren på bånd, også den skal produseres i VW-byen Wolfsburg.
Volkswagen investerer 1,8 milliarder euro i utviklingen av neste Golf, og forrige uke samlet de 180 toppsjefer fra 120 viktige underleverandører til kick-off på Volkswagen Arena.
– I tillegg til I.D.-familien er introduksjonen av neste Golf den strategisk viktigste lanseringen for vårt merke, sa Ralf Brandstätter (bildet), styremedlem med ansvar for innkjøp til sine underleverandører.
Volkswagen integrerer sine mange leverandører på et tidlig tidspunkt i prosessen. Disse spiller så inn sine ideer og tekniske løsninger i konkurransen om å bli utvalgt.
Brandstätter fortalte av åtti prosent av dem som skal levere komponenter til Golf 8 allerede er under kontrakt for dagens Golf.
– Dette er et tegn på gjensidig lojalitet, skaper tillit og gir mulighet til å planlegge på sikt, sier Brandstätter.
Karlheinz Hell har overordnet ansvar for gruppen som produserer alle kompaktmodeller hos Volkswagen. Denne sto for et samlet volum på 3,4 millioner biler i 2017, ganske nøyaktig halvparten av det totale VW-volumet.
Siden starten i 1974 er Golf produsert i 35 millioner eksemplarer.
– Neste generasjon Golf vil ta VW inn i en ny æra med «tilkoblede» biler og en rekke autonome funksjoner. De vil ha mer software om bord enn noensinne og vil alltid være online.
– Den digitale cockpiten og støttesystemene vil være benchmark med hensyn til tilkoblingsmuligheter og sikkerhet, konkluderte Hell.