-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Resirkulert Golf
Volkswagen har fått TÜV til å lage et miljøregnskap på sin nye Golf. Det anerkjente instituttet bekrefter at resirkulerte materialer er brukt i stor utstrekning.

Hele 527 kg, mer enn 40 prosent av bilens totalvekt, stammer fra resirkulerte materialer. I følge Volkswagen er det første gang en slik undersøkelse er foretatt. Dermed kan ikke Golf VI bare skryte av effektive drivlinjer, men også av at produksjonen slår et slag for miljøet.
501 kg resirkulert metall går med til en bil, men det benyttes også andre resirkulerte materialer som plast (15 kg), glass (9 kg) og forskjellige væsker (2 kg). TÜV forteller at over 5000 komponenter ble kontrollert i deres gransking.
I perioden 2000 til 2005 utviklet VW sammen med sin partner SICON en metode for å behandle rester fra resirkulerte kjøretøy. Med denne metoden kan i overkant av 85 % av dagens moderne biler resirkuleres.
TÜV sier Volkswagens omfattende bruk av resirkulerte materialer, er et eksempel til etterfølgelse for resten av bilindustrien.