-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Slutt for H1
GM har bestemt seg for å ta livet av den originale Hummer H1. Fem tonn og fem liter på mila er kanskje ikke det som frister flest i et USA som skriker om høye bensinpriser.
Ifølge danske Børsen fastslår imidlertid Hummer-direktør Martin Walsh at høye oljepriser IKKE er årsaken til at de nå stopper produksjonen av bilen som i sin tid startet som den populære militærutgaven Humvee. Det er mer et uttrykk for at GM ønsker å utvikle Hummer-markedet ved å fokusere på de nye modellene H2 og H3.
H1 har i stor grad vært et leketøy for rike gutter som bare bruker den en sjelden gang nå som nyhetens interesse har avtatt. Og de bilene som er i omløp treffes nok oftere i urbane strøk enn i ødemarken. Med en bredde på 2,5 meter kan det vel også tenkes at noen er lei av å forgjeves lete etter egnede parkeringsplasser i storbyene.