-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Keiserens nye klær
Jeg vet omtrent like mye om fotball som om Formel 1, og er omtrent like interessert. Men er det ikke en helt i tysk fotballmiljø som heter Der Kaiser? Jeg tviler på at han drømte om å bli kjørt rundt i en Hyundai under Fotball-VM.


Hyundai Sonata
Hyundai Sonata
De fleste bilene deltagerne kommer til å stifte bekjentskap med blir nok trofaste Sonata. 300 av dem skal brukes til Confederations Cup alene. Ikke akkurat noe design-ikon, selv om den nye fronten sikkert kommer til å gjøre seg på verdens TV-skjermer. Den kan i hvert fall ikke forveksles med noe tysk.
Allerede nå skal man slippe unna den vanlige fireren, V6 motoren er klar til shuttle-innsats, og om ikke så mange månedene, i god tid før VM i hvert fall, er en moderne common rail diesel også der.
Da skal også Grandeur være på plass. Vi så den i Geneve, bare snaue 10 cm grandeurer enn Sonata, men mer imponerende i formspråket. Men spørsmålet er om den blir imponerende nok. Det fortelles nemlig at det fremdeles vil snike seg inn en og annen Mercedes i de store følgene. Spesielt later det til at regjeringsmedlemmer insisterer på å bli befraktet i produkter deres egne velgere har vært med på å bygge.