-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Norge uland for Infiniti
Etter over 20 år i USA, gjør Infiniti sin inntreden på det europeiske markedet. Men både Norge og Danmark er veid og funnet for lette.
Europa-attakk
På Genève-utstillingen holdt Infiniti, Nissans luksus-merke, for første gang en verdenslansering på europeisk jord da nye FX50 ble presentert (LES MER HER). De viste også hele sin produktportefølje med en miks av sportslige og luksuriøse biler.
Nylig fortalte Infiniti om sin europeiske strategi. Der ble det klart at de første markeder skal i gang fra høsten 2008, og at disse inkluderer Frankrike, Spania, Italia, Belgia, Nederland, Sveits, Polen, Bulgaria, og Hellas.
Tidlig i 2009 følger en ny pulje med Sverige, Latvia, Romania, Israel og Tsjekkia. I løpet av våren 2009 tas også Tyskland, Storbritannia, Irland, Litauen, Finland og Slovakia inn i varmen.
Hvis du lurer på Russland, så er de allerede godt i gang med salget, og det går så bra at de forventes å bli største Infiniti-marked, foran Storbritannia.
Men Norge og Danmark ser altså ut til å forbli Infiniti-uland i overskuelig fremtid. De har kanskje skulet til erkerival Lexus som jo slet i mange år for å få fotfeste i Norge.