-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Insignia som gledesspreder
Opels Insignia trosser alle trender. Produksjon og salg er på topp.
Opels Insignia oppfører seg aldeles utrolig. På tross av at Europa for tiden kjøper flere småbiler enn noensinne – de forskjellige skrotpremie-programmene sørger for å gi de små de største fordelene – går Insignia så det suser.
Nå kommer det melding fra Rüsselsheim om at fabrikkferien blir en uke kortere enn planlagt, de må ha folk på båndet for å bygge denne suksessmodellen også i uke 30. Dessuten er det innført spesielle lørdagsskift for å få ordrene unna.
Det er til sammen 3.000 ansatte som på denne måten gjør sitt for at Opel skal få bygget enda 4.000 biler før ferien setter inn for alvor.
Samtidig gjøres det klart til en liten feiring i Opel-Stadt. Neste uke kommer Insignia nr. 100.000 til å rulle av båndet. Tilfeldigvis skjer det omtrent samtidig med at noen av oss er der for å få det første glimtet av den nye Astra – forhåpentlig fabrikkens neste store suksess.
Men når det gjelder Insignia er det snart slik at jeg må innrømme at juryen i Årets Bil i Europa kanskje kan ha valgt riktig – i hvert fall en gang.