-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway:
Aftersales Operations Specialist
-
XPeng Motors Norway:
Warranty Specialist
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Bavaria Norge:
Salgskonsulent
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Bilia JLR Import Norway:
Salgsdirektør, Bilia JLR
-
Bilia JLR Import Norway:
Client Experience Manager, Bilia JLR
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Volmax:
Administrerende direktør
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
Tryg:
Salgssjef i bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Personlig servicetekniker
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
Toyota Insurance Services:
Network Account Manager
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Mekaniker Kjøretøyverksted
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tivoli med gammel Landie
Ikke før har Land Rover begravet sin trofaste Defender, så tilbyr de deg å kjøre alle utgavene, fra den opprinnelige 1948-modellen og til den som begraves nå.
Land Rover har lenge operert sin Driving Experience. En pakke for lekne, vokse som vil oppleve en liten flik at de store jungel-ekspedisjonene.
På et område, ikke langt fra Birmingham, og med noe passende slottsaktig i nærheten, har de anlagt en skikkelig løype som imponerer alle som ikke har peiling på terrengkjøring. Den er konstruert så smart at dersom du får lov til å stille med konkurrerende produkter er du stuck, mens Land Roverne smyger seg gjennom.
Den opplevelsen har vært tilgjengelig både for kunder, (og ikke minst presse) og for folk som bare vil ha seg en tur i gjørma – og betale for det.
Utvidet tilbud
Men nå har altså Land Rover utvidet tilbudet. Og de har satt sammen en rekke forskjellige opplevelses-opplevelser.
Du kan konsentrere deg om spesielle epoker, eller om spesielle modeller, og du får samtidig med deg profesjonelle instruktører som er opplært i engelsk selskapelighet, hvilket betyr at de blant annet er stappfulle av muntre anekdoter og historier.
Tilbudslisten starter med ca. 400 kroner for å bli kjørt rundt banen av en proff. Det i seg selv går uttapå de fleste berg-og-dal-baner jeg kjenner til.
Deretter bare øker det på. Defender-kjøring med alle, fra Mark 1 til Mark V, en Historic Drive der du blant annet får erfare den uvanlige 101 Forward Control – der du sitter over forhjulene – en helt egen følelse nedoverbakke.
Range Rover, Then and Now er et tilbud og på toppen av kransekaka. Her finner du Land Rover – The Collection til 250 pund – den inneholder alt.
Familietreff
Og hvis du virkelig ønsker å møte familien, har Jaguar også noe å by på. Men det er på bane og det er med proffe sjåfører. Jaguar Experience er et utvalg klassiskere, XK 150, Mk. II, E-type o.s.v. til 95 pund.
Deretter baller det på seg, Le Mans Experience for eksempel, med C-Type og D-Type og sågar en XKSS (ikke akkurat Le Mans den vel?) – og jeg kan love at passasjersetet i en D-Type også er en opplevelse.
Det hele toppes med Grace and Pace Experience for 2000 pund. Da fyller du dagen med legendariske modeller, bare avbrutt av lunch. Problemet med den er at du kan ikke gjøre den så kort du ønsker, du blir nemlig sjåførkjørt frem og tilbake til den.
Og – selvfølgelig – har du spesielle ønsker, er jeg sikker på at www.heritagedriving.co.uk kan skreddersy noe til deg.