-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Råttent kupp!
Her stilles den nye Evoque Cabriolet, spesialhentet fra Paris, ut på Geilo i påsken. Og så kupper Courchevel hele forestillingen!
Jeg visste det var konkurranse mellom vintersport-perlene. Spesielt i toppsesong. Og påsken er vel det?
I hvert fall har Land Rover Norge skaffet hjem den nye Range Rover Evoque – den uten tak – for å vise den frem der hvor en god del av kundene finnes. Nemlig ved Geilo Fjellandsby.
Og for å få den på plass til påsken spesialhentes den faktisk hjem fra Paris.
Nå regner jeg med at kontrastuntet ikke kommer til å forstyrre Land Rovers forestilling nevneverdig, men er det ikke underlig da, at selv i samme familie kan man ikke la noen gjøre noe som er veldig bra uten at andre på død og liv må gjøre noe enda braere?
I hvert fall meldes det at på vintersportstedet Courchevel (nettopp snødd 3 cm, 204 cm. preparert pudder i øvre område – takk til skiinfo.no) er det montert en installasjon.
Et kunstverk som består av en Evoque Convertible i ståltrådversjon, med en av Richard Orlinskis favorittfigurer som sjåfør.
Ikke vet jeg om det er Land Rovers kunstinteresserte designsjef Gerry McGovern selv som har bifalt dette arbeidet. Han kan i hvert fall ikke ha antydet at hermed nærmer vi oss Range Rovers kjernekunder – figuren er nemlig en ganske schtøgg gorilla.
Land Rovere i ståltråd-konstruksjon er ikke nytt. De startet med den første Evoquen i 2011, og er på mange måter blitt et eget kunstuttrykk, vist i en rekke store byer over hele verden.
Men her har de bundlet sitt uttrykk med Orlinskis. En mann som begynte med skulpturer i 2004 og som i dag, av sånne som regner om kunst i penger, presenteres som den bestselgende levende billedkunstner i Frankrike.
Her har han altså valgt en King Kong figur «fordi han er et dyr med menneskelige kvaliteter – men uten våre feil».
Det hører også med til historien at dette er en del av det Land Rover kaller feiring av BORN-Award. Noe som går på å hylle verdens kreative ledere – men der mister de meg totalt. Gå inn på www.born.com dersom du er veldig nysgjerrig.
Det eneste jeg har oppfattet at vi har et Evoque Cabrio-event i Norge i påsken. Samtidig som det nesten kan virke som om noen snurte snobber må overgå det.