-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kontroll-frik?
Det er heldigvis mye man har kontroll på, skriver Lotus. Men det er også ting man ikke kan kontrollere i det hele tatt. Eyjafjallajökulli for eksempel.
Kreativitets-kontroll er noe Lotus behersker. Uansett hvor ville de kreative prosessene hos Lotus er, og der har de noen av bransjens mest fantasifulle folk, er det alltid en grad av kontroll der.
CO2-kontrollen er de også krye av. Den nyeste Elise slipper ut 149 g/km, og her snakker vi sportsbil med solide prestasjoner. Og bedre skal det bli – de jobber med en grønn limousine sammen med Jaguar, som blir en sensasjon.
LES MER I: Grønn Limo
Kollisjons-kotroll, eller kanskje heller antikollisjons-kontroll er også noe Lotus skryter av. Lett vekt, glimrende kjøreegenskaper og bremseegenskaper man virkelig kan stole på, er minst like viktig som radar og 20 airbags.
Men Klima-Kontroll har man fremdeles ikke, beklager de.
Bakgrunnen er at deres lansering av den nyeste 1,6 liters VVT-i motoren til den aller ferskeste Elise’n, gikk ad undas fordi journalistene ikke kom seg over til de britiske øyer, på grunn av aske som spredte seg i Europas fly-rom.
Og til det legger de til følgende fascinerende lille informasjon. Hver dag slipper denne islandske vulkanen ut 150.000 tonn CO2. Det tilsvarer det en Elise ville ha etterlatt seg etter å ha kjørt 25.000 ganger rundt Ekvator.
LES OGSÅ: Lotus med lettvektere