-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mazda tar tak til Europa
Nå røper Mazda hvor og når den europeiske premieren for MX-5 RF finner sted. Men det er fortsatt lenge til du får tak i en.
Mazda MX-5 RF med den elegante takløsningen som først ble vist i New York i påsken,gjør snart sin europeiske entre. Det skjer nemlig på Goodwood Festival of Speed som i år avvikles i helgen 23.-26. juni.
Der skal Mazda hylle den populære roadsterens fortid, nåtid og fremtid. Bilen med automatisk hardtop og fastback stilles ut sammen med MX-5 nummer én million samt konseptbilene MX-5 Spyder og MX-5 Speedster.
Ut av boksen
- Med den nye MX-5 RF rev vi oss løs fra konvensjonell tenkning og tok utfordringen med å skape noe helt nytt, sier Programme Manager Nobuhiro Yamamoto.
- Vår visjon var å bygge en sportsbil med lekre fastback-linjer når taket er lukket, og den berusende roadster-følelsen når man kjører åpent.
Bortsett fra taket og fem millimeter ekstra høyde er det meste overført fra den ordinære roadsteren. Det gjelder selvsagt også ytelser og kjøreglede.
Mer komfort
Men Mazda hevder å ha tunet chassiset litt mer i retning komfort, samtidig som de lover god støydemping når man sitter under tak.
Er det virkelig noen MX-5 entusiaster som er opptatt av slike trivialiteter?
PR-koordinator Wenche Skarpodde hos Mazda Motor Norge sier MX-5 lanseres i Norge først våren 2017, og at prisen derfor ikke er fastlagt.
Interessen for nye MX-5 er det lite å utsette på – hittil i år er det registrert 95 slike ifølge Opplysningskontoret for Veitrafikken.