-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mazda tar tak til Europa
Nå røper Mazda hvor og når den europeiske premieren for MX-5 RF finner sted. Men det er fortsatt lenge til du får tak i en.
Mazda MX-5 RF med den elegante takløsningen som først ble vist i New York i påsken,gjør snart sin europeiske entre. Det skjer nemlig på Goodwood Festival of Speed som i år avvikles i helgen 23.-26. juni.
Der skal Mazda hylle den populære roadsterens fortid, nåtid og fremtid. Bilen med automatisk hardtop og fastback stilles ut sammen med MX-5 nummer én million samt konseptbilene MX-5 Spyder og MX-5 Speedster.
Ut av boksen
- Med den nye MX-5 RF rev vi oss løs fra konvensjonell tenkning og tok utfordringen med å skape noe helt nytt, sier Programme Manager Nobuhiro Yamamoto.
- Vår visjon var å bygge en sportsbil med lekre fastback-linjer når taket er lukket, og den berusende roadster-følelsen når man kjører åpent.
Bortsett fra taket og fem millimeter ekstra høyde er det meste overført fra den ordinære roadsteren. Det gjelder selvsagt også ytelser og kjøreglede.
Mer komfort
Men Mazda hevder å ha tunet chassiset litt mer i retning komfort, samtidig som de lover god støydemping når man sitter under tak.
Er det virkelig noen MX-5 entusiaster som er opptatt av slike trivialiteter?
PR-koordinator Wenche Skarpodde hos Mazda Motor Norge sier MX-5 lanseres i Norge først våren 2017, og at prisen derfor ikke er fastlagt.
Interessen for nye MX-5 er det lite å utsette på – hittil i år er det registrert 95 slike ifølge Opplysningskontoret for Veitrafikken.