-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Stevens uten Bart!
Det er litt for lenge siden vi har referert til www.sniffpetrol.com. Noe av det morsomste på nettet for oss bilinteressert. Nå har de jommen fått Peter Stevens, Rover-designer og mannen som aldri ser ut til å ha en kjedelig dag, til å fjerne barten!
Da Sniffpetrol for tredje gang forsøkte å bli kvitt sine 20 pund var det ut fra en meget komplisert formel. Denne gangen henvendte de seg til bildesignere. Dersom en designer i et intervju klarte å nevne Sniffpetrol en gang, skulle han få 5 pund. Flere ganger var verd 10 pund og dersom han ikke snakket om annet, slik at hele intervjuet dreide seg om Sniffpetrol, var alle de 20 pundene hans. Alternativet var dersom en velkjent designer raket av seg ansiktsåret – det var også verd 20 pund.
Stevens, mannen bak McLaren F1, Lotus Elan, de vesentligste delene av Ford Capri og mange andre geniale streker, og som kjører blant annet Fiat 500 og den mest hårete T-Ford Racerbilen (!!) du kan tenke deg (han var faktisk på stranden i Danmark med den i sommer, under minneløpet for Fanø-rekordløpene) tok utfordringen.
For første gang på nesten 40 år opptrer han nå uten hår under nesen, og ser slett ikke verre ut.
Og de tyve pundene? De ville han slett ikke ha selv, men han bladde opp sine egne 20 Pund i tillegg og fikk sendt det hele av gårde til Leger Uten Grenser.
Er det rart han er helten akkurat nå? Han er dessuten en glimrende designer.