-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Oppgraderer til 250 kW
Igjen tar Tesla innersvingen på konkurrentene, nå ved å programvareoppgradere ladefarten på Model 3 til 250 kW på egne ladestasjoner og til 200 kW på tredjeparts CCS ladestasjoner.
Tesla starter denne helgen oppgradering av programvaren i Model 3 (gjelder modellene Long Range og Performance) sånn at bilene kan håndtere ladefart inntil 200 kW på tredjeparts CCS-ladere hos eksempelvis Ionity, Fortum og Grønn Kontakt og inntil 250 kW på Teslas egne superladere når de er oppgradert.
Med Model 3 skiftet Tesla fra egen ladeteknologi til CCS som er den europeiske standarden de fleste produsenter har sluttet seg til. Motstykket er den japanske Chademo som benyttes av Nissan, Mitsubishi (og andre merker med Mitsubishi el-teknologi som Peugeot og Citroën) og fram til nå Kia.Tesla Model 3 kom allerede fra første bil med CCS-teknologi samtidig som Tesla startet tilpassingen av sine superladere til CCS.