-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Slutt på avgiftsfri Tesla
Regjeringen foreslår å legge engangsavgift på de tyngste elbilene. I første omgang vil den ramme Teslas modeller.

Når Teslas folkelige Model 3 en gang i fremtiden kommer til Norge, vil den fortsatt være blottet for engangsavgifter.
Dagens modeller, S og X, vil derimot bli ilagt avgifter dersom regjeringens forslag til statsbudsjett vedtas.
For en Model S med minste batteripakke utgjør avgiften 9.371 kroner, mens den for toppmodellen P100 Performance med lengst rekkevidde og mest effekt utgjør kr 24.020.
For Teslas store SUV – Model X – blir avgiftspåslaget vesentlig større. Her snakker vi drøye 70.000 kroner for samtlige modeller med unntak av Performance-utgavene som får nesten 100.000 kroner i engangsavgift.
Dette er biler som koster over 1,2-millioner kroner, så kundene tåler kanskje et påslag på noen prosent ekstra?
Se hvordan de foreslåtte avgiftene slår ut for alle nye biler som selges i Norge