-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Sammen om hurtiglading
Mange av de store europeiske bilprodusentene går nå sammen om å bygge et europeisk nettverk av ladestasjoner.

I en felles pressemelding sier BMW gruppen, Daimler AG, Ford Motor Company og Volkswagen Gruppen med Audi og Porsche at de skal samarbeide om å bygge et europeisk nettverk av ladestasjoner. Tiltaket er et viktig ledd for å gjøre elbiler akseptable for langt flere brukere enn i dag.
Målet er raskt å bygge et nettverk av ladestasjoner slik at elbilene kan brukes over lange distanser uten rekkeviddeangst.
Stasjonene skal ha en kapasitet på inntil 350 kW som gir vesentlig raskere lading enn dagens kraftigste ladestasjoner.
Oppbyggingen av nettverket skal starte allerede i 2017 da planen er å få på plass rundt 400 ladestasjoner i Europa langs viktige ferdselsårer. Innen 2020 skal tusenvis av stasjoner være på plass, slik at man i praksis kan lade hvor som helst.
– Det skal bli like enkelt å lade en elbil som å tanke en bensin- eller dieselbil, sier bilprodusentene i en uttalelse.
Nettverket skal baseres på CCS standarden som er mest utbredt og som bare utnytter en brøkdel av sitt potensial i dag. Biler som er bygget for denne standarden skal kunne lades på en brøkdel av den tiden de raskeste ladestasjonene bruker i dag.