-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mini hedrer Sir Alec
Neste generasjon Mini skal avdukes 18. november, 107 år etter mannen som skapte legenden, Sir Alec Issigonis, ble født.
Det er Mini-fabrikken i Oxford som skal arrangere verdenspremieren, med stort party i London samme kveld.
Få dager senere kan publikum møte bilen på to internasjonale bilutstillinger, først på Tokyo Motor Show i Japan og deretter på Los Angeles Auto Show i California, USA. Salget av nye Mini starter første kvartal 2014.
Som sine forgjengere vil den nye modellen bli produsert ved Mini Plant i Oxford, et anlegg hvor det er produsert biler i over 100 år.
Da Alec Issigonis lanserte den originale Mini i 1959, startet han en ny æra innen bilindustrien.
Tverrstilt motor, forhjulsdrift, et hjul i hvert hjørne og et avansert understell ga et relativt rommelig interiør på et begrenset fotavtrykk, i tillegg til de gokart-aktige kjøreegenskapene så mange har lært å sette pris på i Mini-modellene opp gjennom årene.
Helt nye motorer og chassis-teknologi, Mini Connected-innovasjoner og mer påkostet kvalitet skal løfte nye Mini til et høyere nivå enn dagens modeller.