-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Th!nk er historie
Gjeldsnemnda for Th!nk Nordic AS foreslo i går, 23. februar, at gjeldsforhandlingene innstilles. Det ble åpnet gjeldsforhandlinger i Th!nk Nordic AS seks dager tidligere.
Som følge av at eieren ikke har lykkes med nødvendig finansiering, leverte gjeldsnemnda i dag innstilling til Nedre Romerike tingrett om at gjeldsforhandlingene avsluttes. Det følger av konkursloven § 57 at retten skal innstille gjeldsforhandlingene og åpne konkurs i slike tilfeller.
Styret har fortsatt tro på de ansatte hos Th!nk Nordic AS og selskapets potensiale. I følge selskapet selv er etterspørselen etter både Th!nk public og Th!nk hydrogen stor, og de mener at disse nytenkende og miljøvennlige produktene bør komme på markedet. Det har imidlertid ikke vært mulig å skaffe tilveie tilstrekkelig finansiering for å betjene gjelden samt videre drift av selskapet.
Og siden vi likevel snakker om Th!nk og penger, kan vi opplyse at prislappen på en full fornyelse av batteripakka til en Th!nk elbil nå er oppe i 190.000 kroner. Til sammenligning koster en tilsvarende pakke til den nye Kewet Buddy kun 23.000 kroner takket være en mer kostnadsvennlig batteriteknologi.