-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nissan presiserer
For et par uker siden skrev vi at Nissan skulle starte produksjon av Leaf i Europa, og at en modifisert utgave skulle får lenger rekkevidde og lavere pris. Nå har vi fått en oppklaring fra Nissan.
LES OGSÅ: Billigere og seigere Leaf
Kilden for vår artikkel var det anerkjente bransjetidsskriftet Automotive News, men ifølge Nissan var opplysningene som fremkom i artikkelen ikke helt korrekte. Vi formidler derfor en presisering som PR-sjef Marina Maneas Bakkum i Nissan Norge har kommet med.
Hun bekrefter at Leaf skal produseres ved Nissan-anlegget i Sunderland fra begynnelsen av 2013, men sier videre:
- Vi har ingen indikasjoner på at bilens eksteriør vil endres i forbindelse med at produksjonen flyttes til Europa.
- Det er heller ingen indikasjoner på at bilprisen vil endres. Det er mulig det etter hvert vil komme flere utstyrsversjoner av Leaf som da selvfølgelig vil ha ulike priser på linje med andre modellrekker, men dette er ingen prisreduksjon som sådan, fortsetter Bakkum.
Hun hevder videre at den informasjon hun besitter ikke antyder at Leaf vil få lenger rekkevidde når den europeiske produksjonen starter.
- Det er viktig for oss at våre nåværende og fremtidige kunder ikke får feilinformasjon og blir usikre i forhold til bilen de har kjøpt eller vurderer å kjøpe, sier Bakkum.
Hva angår fremtiden sier hun følgende:
- Nissan har investert kraftig innen feltet og fortsetter med forskning og utvikling av elbiler. Neste elbil som er på trappene er eNV200 der konseptbilen ble vist i Genève, og vi ser frem til fremtiden både hva gjelder nye modeller og ny teknologi med bedre kapasitet, men det er enda lengre frem i tid, avslutter PR-sjefen.