-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ingen Solstice til Europa
Ingen Vectra til Amerika
Gode planer, kalte Bob Lutz det, da man begynte å snakke om å eksportere utvalgte Vectra-modeller til USA. Det blir ikke noe av. Ei heller kommer Solstice-roadsteren i Opel/Vauxhall-utgave. Årsak: man kolliderer så forskjellig i USA og EU.
Men det har for lengst vist seg at denne bilen er fullstendig ubrukelig i Europa. Slik den er bygget opp har den null sjanser til å møte de nye fotgjenger-vernekravene som får virkning fra 2005.
Til gjengjeld møter ikke Vectra amerikanske kollisjonskrav, på tross av at den er bygget på samme plattform som både Saab 9-3 og Chevrolets nye Malibu. Det er sidekollisjoner a la USA denne bilen ikke klarer, de er såpass annerledes enn våre at sidene på Opelen ville måtte modifiseres sterkt, samtidig som fronten måtte forlenges med 5 cm.