-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Moteuke i Paris
Biler og Mote het årets spesialutstilling på Paris-messen. Vi gledet oss, det har vært arrangert mange morsomme tema-utstillinger der.
Et år viste de Taxier fra hele verden i den hallen som er reservert for spesialtemaer under bilutstillingen i Paris.
En gang hadde de alle bilene til Tintin.
Og på den siste hadde de en om biler og reklame.
Årets skulle dreie seg om Bil og Mote – og med moteuken i Paris akkurat samtidig med at utstillingen åpnet, sier det seg selv at forventningene var høye.
Tradisjonelt har det jo vært veldig tett forbindelse mellom bilutstillingen – særlig så lenge den var arrangert i Grand Palais – og mote- og kultur-miljøet i Paris.
Jeg skal ikke kalle besøket for en total nedtur, men forventningene var nok litt for høye.
Utstillingen besto av en mengde biler, noen var spennende og sjelden sett, andre var ikke fullt så spennende, med et bakteppe av reklamebilder og rene reportasjebilder – stort sett (heldigvis) med klær som et tema.
Men flotte utstillingsdokker påhengt klær som passet til bil og miljø og epoke, gikk vi nok dessverre glipp av.
Men jeg sier ikke at avdelingen ikke var verdt et besøk – du kan forresten vurdere det selv i den følgende bildereportasjen.
Jeg forteller litt om alle bilene som sto der, og spesielt om de som på en eller annen måte har mote-relasjoner. Og så får vi la fotografier av plakatene og de andre dekorasjonene henge der uten kommentarer.
Og så får vi håpe at utstillingen om to år vil møte forventningene mine på en bedre måte igjen.