-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Førerløs Passat
Volkswagen i USA har klargjort sin Junior – en førerløs Passat for travle bygater.
Bilen skal delta i DARPA Challenge 2007 i USA. DARPA (Defence Advance Research Projects Agency) er en organisasjon under det amerikanske forsvarsdepartementet. Den selvgående Passaten er nå nominert for neste etappe i konkurransen som skal avholdes i Victorville nær Los Angeles de siste dagene av oktober.
Junior er utviklet i samarbeid mellom Volkswagen Group Research og deres ERL (Electronics Research Laboratory) og Stanford University.
For å bli nominert til konkurransen må bilen kjøre en distanse på nærmere 10 mil gjennom urbane strøk uten fører. Den må overholde alle trafikkregler og kjøre i normal trafikk. Utfordringer som travle kryss og rundkjøringer må også forseres. Vinner av konkurransen er teamet hvis bil løser disse oppgavene først.
VW viste allerede sine ferdigheter høsten 2005 da Stanley, en Touareg TDI, vant første løp for førerløse biler i DARPA Grand Challenge. Ruten den gang strakk seg 132 miles gjennom Mojave ørkenen syd for Las Vegas. Stanley fungerte prikkfritt og tilbakela distansen på seks timer og 54 minutter.