-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny diesel i Passat
Volkswagen er i ferd med å fase ut sine dieselmotorer med pumpedyseteknikk. Nå står Passat for tur.
Det er 2,0-literen på 140 hk – en populær motor, som nå fornyes. Motoren får betegnelsen 2,0 CR TDI for å markere at den er basert på common rail teknologi. Første VW-produkt til å ta i bruk denne motoren var Tiguan tidligere i høst.
Common rail har store fordeler med hensyn til støy i tillegg til at forbruk og utslipp reduseres. I kombinasjon med DSG gearkasse har for eksempel 2,0 CR TDI et CO2-utslipp som ligger åtte prosent lavere enn hos forgjengeren.
På tross av økte avgifter og priser fra i år, blir Passat 2,0 CR TDI i kombinasjon med DSG eller 4Motion, rimeligere enn den tidligere modellen.