-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Felles skjebne
Walter P. Chrysler satte den første Plymouthen i produksjon i 1928 for å kapre kunder i lavprissegmentet, der Henry Ford rådet grunnen. Etter bare 3 år hadde Plymouth erobret rollen som USAs 3. største bilmerke. En posisjon de, med få unntak, beholdt til langt opp på 60-tallet.

Tidligere i år annonserte Martin R. Levine, visepresident i Chrysler-Plymouth and Jeep Division, at Plymouth skulle fades ut i løpet av modellåret 2001. Historien ser altså ut til å gjenta seg. Et annet Chrysler-produkt med aner fra gode, gamle dager, DeSoto, ble nemlig fadet ut for ganske nøyaktig 40 år siden. I slutten av 1960 ble merket gravlagt for godt. Salget av 61-modellen, som ble introdusert i oktober 1960, kom bare opp i litt over 3000 biler. DeSoto var mellomklassebilen som konkurrerte mot Mercury, Buick og Oldsmobile.
Listen over gravlagte amerikanske bilmerker er etter hvert lang. Hvilket amerikansk bilmerke forsvinner neste gang? Det går rykter om at Ford vurderer å kutte ut Mercury, samtidig snakker GM om at de har for mange merker å forholde seg til. Inntil videre er det business as usual i USA.
Av Tormod Magelssen