-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Plymouth døde 28 juni.
Vi visste jo at Daimlerchrysler skulle trekke ut kontakten slik at Plymouth døde. Men det var ganske råttent av dem ikke å gi oss et signal på forhånd, slik at vi kunne ta to minutters stillhet.
Samtidig ble det fremdeles produsert Plymouth Neon, og for oss som aktet å vise den litt oppmerksomhet var det veldig sannsynlig at det ville skje frem til mandag den 2. juli. Da begynte nemlig en rekke fabrikker å stenge for sommeren. Også fabrikken i Belvidere, Illinois, der Neoner med diverse navnelapper blir produsert.
Så viser det seg at feigingene fadet ut produksjonen slik at det siste Plymouth-merket ble festet på en Neon den 28. juni. Det var den 615.151 Plymouth Neonen som var bygget siden produksjonen av den startet for åtte års tid siden. Men fremdeles kommer det både Dodge Neoner og Chrysler Neoner derfra, så det var vel bare at de ikke hadde flere merker tilbake på båndet.
En ganske slapp avslutning for et bilmerke som hadde fortjent atskillig bedre. Det har samlet enorm begeistring på racerbanene, det har vært innovativt både i design og konstruksjon, det ble født av Chrysler i 1928 for å ta rotta på nr. 2-merkene fra de to andre store - noe det greide i 28 av de årene det har levd. Så mange ganger har det nemlig ligget på nr. 3-plassen i USA.
Vi håper at GM sørger for en litt mer passende avskjed når de slår av det kunstige åndedrettet for Oldsmobile. Her har vi tross alt med USAs eldste bilmerke å gjøre.