-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Plymouth døde 28 juni.
Vi visste jo at Daimlerchrysler skulle trekke ut kontakten slik at Plymouth døde. Men det var ganske råttent av dem ikke å gi oss et signal på forhånd, slik at vi kunne ta to minutters stillhet.

Samtidig ble det fremdeles produsert Plymouth Neon, og for oss som aktet å vise den litt oppmerksomhet var det veldig sannsynlig at det ville skje frem til mandag den 2. juli. Da begynte nemlig en rekke fabrikker å stenge for sommeren. Også fabrikken i Belvidere, Illinois, der Neoner med diverse navnelapper blir produsert.
Så viser det seg at feigingene fadet ut produksjonen slik at det siste Plymouth-merket ble festet på en Neon den 28. juni. Det var den 615.151 Plymouth Neonen som var bygget siden produksjonen av den startet for åtte års tid siden. Men fremdeles kommer det både Dodge Neoner og Chrysler Neoner derfra, så det var vel bare at de ikke hadde flere merker tilbake på båndet.
En ganske slapp avslutning for et bilmerke som hadde fortjent atskillig bedre. Det har samlet enorm begeistring på racerbanene, det har vært innovativt både i design og konstruksjon, det ble født av Chrysler i 1928 for å ta rotta på nr. 2-merkene fra de to andre store - noe det greide i 28 av de årene det har levd. Så mange ganger har det nemlig ligget på nr. 3-plassen i USA.
Vi håper at GM sørger for en litt mer passende avskjed når de slår av det kunstige åndedrettet for Oldsmobile. Her har vi tross alt med USAs eldste bilmerke å gjøre.