-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Renault 4 som rullende hotellsuite
God ide å be en ganske uforutsigbar designer feire at den vellykkede boksen, Renault R4, fyller 60 år.
– Jeg ønsket å smelte arkitektur og bil sammen til et lyst og luftig hotellrom – bedre enn den fineste fyrste-suite, sier Mathieu Lehanneur.
– En bil kan alltid ta deg dit du ønsker å være. Ved sjøen, ute i villmarka, eller midt inne i en by. Omgivelser du kan nyte fra din nomade-suite.
Suite No 4 har han døpt bilen sin, som selvfølgelig er bygget om med elmotor, og solceller på taket skal hjelpe litt til med rekkevidden.
Grillen finnes ikke lenger, erstattet av noe polert aluminium som ser ut som den allerede har vært i kollisjonen.
Fargen utenpå føyer seg inn i hotell-temaet. Den er lagt på i tre lag, og meningen er at den skal illudere betong!
Det er en eneste stor glassveranda bak dørene, slik at hele verden skal kunne beundre interiøret. Natur-produkter brukt overalt, og stoffene og materialene er alle ultra-franske og arbeidet utført av franske håndverkere.
Grunnen til at det legges ekstra vekt på dette poenget er at bilen debuterte på en ‘Hus&Heim’ interiør-utstilling i Paris før den ble parkert i Renaults egen store samling.
Francois Farion, Renaults egen sjef for Colour & Trim i designavdelingen skrøt i hvert fall veldig av samarbeidet med Lehanneur og alle de kunsthåndverkerne han samarbeidet med på dette prosjektet.
Jeg er spent på hva de gjør med fireren når den fyller 75.