-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
De siste Rollsene (før BMW)
I 97 år har Rolls Royce vært produsert. I de siste 55 av dem, ved fabrikken i Crewe. Nå legges det opp til at de siste utgavene skal forlate fabrikken. Silver Seraph Last of the Line serien tilbys nå spesielt interesserte.
Det er selvfølgelig ikke enkelt for VW å kjøre en hard markedsføring for Rolls når de vet at BMW skal overta merket den 1. januar 2003, og de samtidig skal promovere Bentley så det merkes i de fjerneste kroner. Derfor legger man nå opp til (sikkert i underhånden samarbeide med BMW) en serie avslutningsrollser. Det er Silver Seraph som får et spesialutstyr og som selges med spesielle vilkår. I USA blir Last of the Line-serien for eksempel solgt med gratis service i tre år eller 30.000 miles.
Mest oppsiktsvekkende er at disse bilene nå igjen får røde RR-bokatsver i emblemet på grillen. Opprinnelig var disse bokstavene røde, men da Sir Henry Royce døde i 1933, ble bokstavfargen byttet til svart.
Last of the Line betyr altså bare at det blir de siste Rollsene som bygges i VW-regi. Om halvannet år har vi en helt ny Rolls-Royce, bygget i en spesialbygget fabrikk ved Goodwood, og det hele bestyrt av BMW.