-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Manipulasjoner hos Rolls?
Liten trøst er det å få vite at Rolls-Royce skal beholde kjøler-formen og Flying Lady når BMW en gang overtar retten til merket, når engelske aviser samtidig forteller at det skjer mystiske ting rundt Rolleren nå.
Som de gentlemen de er gjorde München og Wolfsburg en avtale som låt helt ubegripelig fra starten. VW skulle representere og promovere begge disse adels-merkene helt frem til BMW overtar Rolls-Royce-rettighetene om et år.
Det var jo helt fra starten av naturlig å spørre i hvilken grad VW ville fremheve et luksusmerke som var i direkte konkurranse med flere av deres biler, den største Audi, med Bentley selvfølgelig og med luksuslimousinen fra Bugatti.
Nå antyder for eksempel Sunday Times akkurat det samme. Roller-produksjonen vil bli avsluttet lenge før tiden, allerede til sommeren, for å konsentrere all innsats på Bentley, skriver avisen. Dette vil også gjøre det mulig for fabrikken i Derby å forsere frem arbeidet med den nye baby-Bentley. En bil som er rettet direkte mot BMW 7-serie, den kommende store VW og den største Audien. Og en bil som skal være med på å få opp den årlige Bentley-produksjonen fra 2000 til 60.000 biler.
Det er antagelig svært lite BMW kan gjøre med dette, bortsett fra å holde Rolls-Royce-navnet svært så varmt, mens bilen selv er fraværende fra markedet.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no