-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Hva med arbeidsplasser hos forhandlerne?
I kjølvannet på historier som BMWs avlevering av sin engelske pasient, blir det selvfølgelig masse snakk om arbeidsplasser. På fabrikkene. Men hvem snakker om våre arbeidsplasser? spør formannen i Rovers tyske forhandlerforening.
Så får han gjøre det selv. En rekke økonomiske krav skal presenteres for BMW, og hvis nødvendig prøves for retten. Rover-forhandlerne har intet å tape. BMW overtar ikke noe ansvar for deres fremtid. Det er vel ikke spesielt vanskelig å begripe at de er bitre?
Her hjemme blir forholdet et helt annet, alle Rover-forhandlerne er BMW-forhandlere. Men det er ikke lite de har investert i lokaler og markedsføring for de engelske produktene. Nå går den innsatsen trolig rett på skraphaugen.
Av Jon Winding-Sørensen