-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bygger i høyden
Norges-aktuelle Seat hevder å sette spanske rekorder når de bygger nytt lager ved anlegget i Martorell.
Seat skal gjøre comeback på det norske markedet til våren, men det er neppe hovedårsaken til at de nå bygger det de omtaler som Spanias høyeste automatiserte lager.
Seats Martorell-fabrikk ved Barcelona skal være et utstillingsvindu for Industry 4.0. Nå har de under oppførelse et nytt, automatisert logistikksenter som ved hjelp av smart-teknologi skal bli fullstendig automatisert.
Med en kapasitet på 119.000 kasser og en maksimal høyde på 43,7 meter blir det ifølge Seat det høyeste logistikksenter i Spania. Bygget forventes å stå ferdig i løpet av siste kvartal 2018.
Det nye lageret får en totalflate på 5700 kvadratmeter fordelt på to bygninger. I det første bygget med en høyde på 43,7 meter, skal opptil 500 containere flyttes hver time. Det får en kapasitet på 24.000 containere fordelt på syv kolonner.
Seat skal være en spydspiss for VW-konsernet med hensyn til å utnytte ny teknologi – noe du snart vil få et godt inntrykk av når merket relanseres i Norge i løpet av våren 2018.
Her blir det ingen tradisjonelle forhandlere – alt salg skal foregå via Internett med et tyvetalls service- og utleveringspunkter.