-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Seat frir til unge jenter
Cosmopolitan, fremdeles verdens største ung-dame magasin, presenter sin utgave av Seat Mii på en stor fest i London i september.
Er man riktig kynisk kan man dra på smilebåndet og si at her er det representanter for to utdøende dinosaurer som slår seg sammen. Blir mulighetene for å overleve større av den grunn?
Neppe.
Studie
Men vi har i hvert fall ganske kjente Cosmopolitan som fremdeles betrakter seg som en autoritet når det gjelder yngre kvinners livsstil, som i 18 måneder har interessert seg for biler.
Store deler av deres kreative team fra mange land i Europa har snakket med målgruppen om hva de venter av og fra en bil. Resultatet av dette er ført inn til de kreative delene av spanske Seat som så har utviklet en spesialutgave av lille Mii.
Gjett hva den skal hete! Mii by COSMOPOLITAN.
Nå vet vi selvfølgelig alle at Mii er Seats Up, med fire dører, og at den da per definisjon må være noe alle europeiske unge damer i utgangspunktet ønsker seg. Det er nok bare noen farger og tilbehør og finesser som skal til for å gjøre den virkelig Cosmo.
Gravalvor
Hør bare Susanne Franz, Seats globale marketingsjef sier!
«Denne nye bilen dreier seg om mer enn estetikk. Den vil bli en funksjonell bil der design har mening. Cosmopolitan har bidratt til å endre kvinnes rolle i samfunnet, og Mii by COSMOPOLITAN vil gi et friskt syn på bilen.»
«Denne avtalen med verdens største magasin i sitt slag gjør det mulig for oss å lansere vår mest feminine bil til nå. Mii by COSMOPOLITAN er en hyllest til den moderne kvinnen».
Tror sånne folk virkelig på sånt?
Bilen skal bli en attraksjon på #FashFest, Cosmopolitans fem dager lange nesten cat-walk-frie fæssjen-party i London som starter 15. september. Dersom den følger i hælene på – husker du? – Seat Mii by MANGO fra 2014, kan den bli en av verdens raskest glemte biler.
Og – apropos – hva var egentlig galt med den? Kan det virkelig gjøres bedre denne gang?
Nå er kanskje ikke dette sentralt for norske brukere? Cosmopolitan på trykk forlot oss i 2012 og siste nye Seat på hjul ble registrert i 1997.