-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Modellkutt hos Smart
Smart Roadster og Coupé vil forsvinne. Ledelsen i DaimlerChrysler har bestemt at i løpet av sommeren bygges de siste bilene. Årsaken er dårlig salg. Men nå ønsker engelske interesser å overta modellene.
Smart går en meget usikker fremtid i møte. Ledelsen i DaimlerChrysler har sett seg lei på at merket ikke er lønnsomt. Det første som nå skjer er at produksjonen av nisjebilene Roadster og Coupé stoppes. Fabrikken taper for mye på hver bil de produserer.
Men modellene kan få et liv etter døden. Ingen kan roadstere og couper i små serie bedre enn engelske produsenter. Derfor forhandler nå et britisk konsortium under ledelse av David James med DaimlerChrysler om å overta modellene. David James leder prosjektet Kimber som også forhandlet om produksjon av enkelte MG-modeller i England etter at fabrikken ble solgt til Kina.
Daimler-Chrysler skal være interessert, men i så fall vil bilene få andre navn. Ideen er å produsere i enten Wales, i dagens Daewoo-fabrikk i Polen eller i tidligere Øst-Tyskland. Ender forhandlingene positivt, vil nye Smart være i salg i 2007. Også selskapet bak bilmerke AC er med på forhandlingene og det kan være at bilene vil bære navnet AC. Det er i dag sør-afrikanske interesser bak varemerke AC.