-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nye Smart-rekorder
Smart øker salget for hvert år som går, og fjoråret var (egentlig ganske selvfølgelig) et nytt rekord-år. Den rekorden alle ved fabrikken imidlertid ser frem til er det året man kan avslutte regnskapet med break even. Det kan bli i 2004.

Med 30.031 biler var Italia merkets marked nummer to, mens Frankrike, der den produseres, nøyde seg med snaue 9.000. Fjoråret var også det året da høyrerattede biler ble innført i England, og bilen debuterte i Japan i oktober.
Andre tall fra i fjor forteller om 22% av bilene solgt i cabrio-utgave. Men mer spennende er det at det kommer en facelifted Smart i mars (Geneve), mens Crossblade, Smartn uten karosseriplater på sidene og med lave racing-aktige frontruter, skal bygges i begrenset opplag: 1000 nummererte eksemplarer. Så kommer den nye, litt større Roadsteren neste år, og modellen de skal ha felles med Mitsubishi kommer i 2004.
Også i år investeres det stort i Hambach, eller Smartville som den kalles. 80 millioner euro går stort sett til produksjonsutstyr for den kommende åpne sportsbilen. Nye markeder i år er forøvrig en merkelig blanding: etter at Portugal og Sverige ble medlemmer av familien i fjor, står Kroatia, Ungarn og Taiwan på eksportlisten i år. Og kanskje etter hvert også Norge?