-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Penske tar Smart grep
Roger Penske er en smart amerikaner med sans for både forretninger og bilglede. Nå skal han også håndtere salget av Smart i USA.
Enten du skal kjøpe ny personbil eller leie en vare- eller lastebil, kan selskapet til Roger Penske hjelpe deg. Det kan han også dersom du ønsker å ha en spennende dag på racerbanen hvor hans racing-selskaper er involvert i både Nascar, den amerikanske Le Mans serien og Indy Racing League.
Gjennom United Auto Group styrer Penske 296 bilbutikker og representerer 40 bilmerker i 19 amerikanske stater pluss at han er representert i Puerto Rico, Storbritannia, Tyskland og Brasil. 173 utsalgssteder er lokalisert i USA, og det er bl.a. disse som skal innlemme Smart i sortimentet sitt.
I 2005 solgte de Penske-kontrollerte butikkene i følge Automotive News 178.157 nye biler, så Smart blir langt fra den viktigste delen av butikken når merket innlemmes fra første kvartal 2008.
Smart markedsføres i dag i 36 land med Italia som bestselger med 40.000 biler i året. For USA er planen å selge 20.000 biler pr år med storbyene på vest- og østkysten som primærmarkeder.
Det var meningen at en Smart SUV skulle dra lasset i Statene, men denne modellen er siden kansellert. I tillegg sliter Smart med salget av sin ForFour.