-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Privat-Smart til USA
Man er ikke helt klar om dette er en provokasjon eller ramme alvor: California-baserte ZAP har bestilt Smart Fortwo for en milliard dollars!

ZAP er egentlig kjent for sine elektriske biler og ombygging av helt ned til scootere til elektrisk drift. Men i Smarts tilfelle er det ikke snakk om å bygge den om, fordi det påstås at den er så effektiv og ren at den ikke vil ødelegge ZAPs grønne renommé.
De første ZAP-Smartene ble lansert i Reno i forrige uke, og det er på grunn av reaksjoner etter forhandlersamlingene der at ZAP har slått til med kjempeordren. Konkret ba de om 76.500 biler, for til sammen 1,03 milliarder dollar. Det er nesten en hel årsproduksjon av denne modellen.
Daimlerchrysler har da åpenbart et valg mellom å si takk for bestillingen, håpe at pengene kommer, og overlate lanseringen av et ikon til noen de ikke kan kontrollere, eller å forsere en introduksjon som de egentlig ikke ønsker, selv.
Men det er åpenbart et eller annet her som ikke stemmer. Selv har Daimlerchrysler sagt, etter grundige markedsundersøkelser, at det er et årlig marked på 10.000 Fortwo i USA hvert år. ZAP-forhandlerne ser ut til ikke å være helt enige. Det er ennå ikke kommet beskjed om produsenten kommer til å effektuere bestillingen.