-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Smart spør: Hvilken milliard?
Vi fortalte om amerikanske ZAP som ville bestille mer enn 70.000 Smart Fortwo til en verdi av mer enn en milliard dollars. Nå sier Smart i Böblingen: Vi har ikke hørt om noen milliard.

Nå er det bare det at Autohaus kanskje ikke leste ZAP-teksten godt nok. Der fortelles det nemlig at bilene blir bestilt gjennom den frie Smart-importøren (i USA) Smart-Auto LLC.
Nå har de ikke spurt dette firmaet hvordan det står til. Sannsynligvis er ikke det i stand til å levere så mange biler, slik at man uansett, dersom det virkelige er hold i denne historien, må til fabrikken for å få kjøpt bilene.
Teknisk er det greit, ZAP har bygget om småbiler til USA-krav før og sier at også Smart de skal de få til å tilfredsstille alle offentlige USA-krav.
ZAP sier også at det var ikke meningen å antyde at de kunne selge alle 70.000 på et år (Mercedes sier at det er en kapasitet på max 10.000 slike biler/år i det amerikanske markedet), men sier at ved hjelp av forhandlerne anslår de avsetningsmuligheter for ca. 15.000 slike mikrobiler hvert år. ZAP sier at de allerede har faste bestillinger for mange tusen biler.
Nå skal vi ikke glemme at ZAP også var et av de selskapene som i sin tid skulle redde Th!nk, da Ford kom inn og rappet byttet rett foran nesen på de andre.
Les også: Privat-Smart til USA