-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Helt konge i Think
Kronprins Haakon Magnus og Prins Albert II av Monaco har minst to ting felles. De er opptatt av miljøvern og begge har lagt sin elsk på elektriske biler.
Hektet
Da Prins Albert II skulle lede løperne i Monaco Maraton, gjorde han det i en norskprodusert Think. I løpet av den relativt korte turen ble han så begeistret for bilen at han der og da spurte om han kunne få kjøpe en.
- Det skal det nok bli en råd med, sier adm. direktør Jan-Olaf Willums i Think Global. Han smiler bredt og har ingen ting i mot at prinsen får en Think i sin garasje.
For bare en uke siden fikk prinsen en hydrogenutgave av BMW 7-serie, så det mangler ikke på både rene og pene kjøretøyer når prinsen skal på tur.
Utstillingsvindu
Prinsen ønsker å redusere den enorme biltrafikken og gjøre Monaco til et utstillingsvindu for miljøbiler. Men motstanden i lilleputtstaten er trolig like stor som tettheten av Ferrari, Bentley, Rollser.
Kanskje blir tonen en annen når Albert blir å se i en Think. Ledelsen i den prestisjetunge Monaco Automobilclub mener at om prinsen velger elbil, vil mange følge hans eksempel.
Med Rally Monte Carlo og Monaco Grand Prix Formel 1 er Monaco uløselig knyttet til motorsport. Da er miljøbiler et kjekt alibi.
For hvert år arrangeres det en utstilling av elbiler i byen. Blant et tyvetall biler valgte Prins Albert norske Think og etter noen kilometer var han åpenbart frelst.
- Vi er glade og ikke lite stolte, sier adm. direktør Jan Olaf Willums i Think. Han var selv var til stede i Monaco og så statsoverhodet lede maratonløperne gjennom byens gater.
Strømkutt i Monte Carlo
Willums satt også bak rattet i en Think på de siste sjarmøretappene av Rally Monte Carlo Energie Alternative – verdens største miljøbilrally.
Ler mer om vår deltagelse i løpet her
Mens de øvrige 75 bilene kjørte i flere dager, skulle en Think kjøre de to siste etappene på gamle Rally Monte Carlo veier.
Men etappen på ca 150 km ble i lengste laget for den lille sjarmøren fra Aurskog. Etter drøyt 100 kilometer av løypa, var det ikke mer strøm igjen, og Thinken måtte i nattens mulm og mørke taues tilbake til Monaco.
Nå vil Prins Albert neppe få strømproblemer så lenge han holder seg innefor lilleputtstatens grenser.
Og for lengre turer velger han ganske sikkert sin nye BMW