-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ingen vil selge Think
Ingen vil selge Think. Nå har den eneste forhandleren trukket seg etter mindre enn to måneder. Dermed er det ikke en eneste forhandler for Think i Norge.
Det er usikkerheten rundt Thinks fremtid og faren for fremidig garantiansvar som er årsaken til at RøhneSelmer har sagt fra seg agenturet. Eller lagt det på is, som de selv uttrykker det.
Den etablerte Ford-forhandleren skulle selge bilene fra utsalg i Oslo og Sandvika og ville satse stort. De startet opp 17. november – men nå er det slutt.
Flere andre bilforhandlere er også spurt om de vil selge Think. Alle har sagt nei takk. Dermed står Think nå helt uten norsk forhandler.
Listefyll
Ledelsen i Think har lenge påstått at kunder står på lange ventelister for å sikre seg bilen. Det var snakk om flere tusen navn.
Men da RøhneSelmer kontaktet ca 500 personer som hadde skrevet seg som interessert på en liste, var det nesten ikke en eneste som var interessert i å kjøpe elbilen med en pris på rundt 200.000 kroner. I tillegg må man leie batteriene i bilene med et beløp på over 1000 kroner måneden.
Og tiden arbeider ikke akkurat i favør av Think nå som stadig flere av de etablerte bilprodusentene kaster seg på elbil-bølgen. Man kan vel trygt si at de ikke har kjent sin besøkelsestid.