-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Øker Th!nk mest i UK?
Engelskmennene har en litt annen og underligere type registreringsstatistikk enn det vi har. Den baserer seg i stor grad på rapporterte salg og ikke nødvendigvis nyregistreringer. Men oppi tåka ser vi at gruppen andre økte med hele 225% - og der finner vi Th!nk.

Men Th!nk befinner seg altså I gruppen av andre og der finner vi alt det andre, Smart, Ferrari, Holden, Proton, Tata, alt det med et to-sifret volum – så det er ikke sikkert at Th!nk monner så mye i denne gruppen.
I gamle dager da de fremdeles bygget biler på øya, var det Ford og Vauxhall som alltid lå på topp i England. Etter første halvår i år er det ikke stor forskjell. Ford har 215.000 biler solgt, Vauxhall 161.000. Deretter følger Peugeot (som også i stor grad er engelsk produsert). Renault ligger så vidt foran Volkswagen, deretter kommer Citroën, Fiat og Toyota. Nissan klarer å berge niendeplassen foran MG Rover.
Når man ser på medgang er det altså andre som øker mest etter årets første seks, mens Alfa Romeo med 86% økning markerer seg så sterkt at nå er det snakk om separate Alfa-forhandlere der. Citroën økte med 58 prosent, og Seat og Lexus lå også over 30% vekst. Mellom 20 og 30% opp lå Skoda, Porsche, Audi og Suzuki.
Motgangsavdelingen toppes av Daewoo, Mazda og Lotus, som alle ligger på halvparten av volumet fra fjorårets første halvår. Også Rolls-Royce og MG Rover må se på synkende volum. Rolls-Royce fordi eieren bare skal eie dem halvannet år til og derfor ikke viser merket noen særlig interesse. MG Rover på sin side sier de har det hele under kontroll og at de ligger langt foran sine finansielle planer og målsettinger.